است پیوند را انتخاب کنید آخرین برای بیماران مبتلا به ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است پیوند را انتخاب کنید آخرین برای بیماران مبتلا به ESRD

ESRD، املای کوتاه از پایان مرحله بیماری کلیوی، معمولا به عنوان بدترین شرایط که در آن بیماران قرار است به قبول پیوند کلیه محسوب می شود. اما تعداد زیادی از بیماران تمایلی به تصویب پیوند کلیه به دلیل به چند دلیل، برای مثال، هزینه های بالا، آسان برای پیدا کردن یک منبع کلیوی توصیه و غیره می باشد. بنابراین، تمام آنها را به یک تمایل قوی به دانستن است پیوند آخرین را انتخاب کنید برای آنها. در مطالب زیر، مقاله به توضیح آن در جزئیات.
پیوند کلیه یک نوع از روش که در آن یک کلیه جدید به طوری که به تغییر یکی از قدیمی قرار داده است. با این روش، کلیه ما دوباره به طور معمول به کار گیرند. در همین حال، بسیاری از عوارض جانبی به نظر می رسد منجر به یک سری از نشانگان و به عنوان یک نتیجه دیالیز نیاز به برای حفظ زندگی خود را به تصویب رسید. به جز پیوند، نیز وجود دارد یکی دیگر از راه درمان کلیه یکی بدون عوارض جانبی زیاد وجود داشته باشد.
در چین، داروهای چینی استفاده می شود برای تعمیر عملکرد کلیه به طور طبیعی، که شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، Toxins- حذف درمان، داغ فشرده درمان و غیره. این به نفع همه باشد برای بازیابی اختلال کلیه و قادر به ارائه یک محیط داخلی سالم است.
در وهله اول، دکتر از بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت نشان می دهد بیماران مبتلا به ESRD بین بردن مواد سمی و همچنین دیگر مواد سمی در مرحله اول، تا زمانی که این مواد مضر از سیستم بدن خلاص شوید، می توانید ما درمان بیشتر به راحتی ادامه خواهد داد. با تشکر از Toxins- حذف درمان، سموم سپرده در خون حذف می شود. سپس درمان های طبیعی چین به قدرت آسیب دیده کلیه تصویب به طوری که برای درمان بیماری های کلیوی اساسا. این روش مورد استفاده برای تنظیم فشار خون، بهبود محیط داخلی خون اختلال، افزایش حجم ادرار و غیره. در نهایت، عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند.
kidney-treatment@hotmail.com: اگر شما علاقه مند به یادگیری روش های درمانی چینی و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد ESRD، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال email.our





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: